Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:34 ] [ Alireza ]
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:5 ] [ Alireza ]
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:23 ] [ Alireza ]
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ Alireza ]

کاکا و روبرتو کارلوس دوشنبه در رستورانی در مادرید با هم ناهار خوردند . بازیکن آنژی چند روزی است که به مادرید سفر کرده و دیشب پیش از بازی رئال و لوانته مورد تمجید قرار گرفت . این دو در مورد خاطراتشان در تیم ملی برزیل با هم گفتند .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/13/futbol/equipos/real_madrid/1329148074_extras_noticia_foton_7_0.jpg

[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:50 ] [ Alireza ]
[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:42 ] [ Alireza ]

 

خوان ایگناسیو مارتینز ، مربی لوانته ، تمریناتش را پشت درهای بسته در استادیوم سیوتات والنسیا پیگیری کرد .
مربی لوانته نمی خواهد چیزی از ساختار تیمش برای بازی با رئال مادرید رو کند و البته می خواهد تغییراتی نسبت به بازی نیوکمپ داشته باشد که تیمش پنج بر صفر باخت . 
مربی والنسیایی با مصدومیت بارکرو و خوانلو گومز مواجه است و ژابی تورس هم به علت مصدومیت این بازی را از دست می دهد .

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:15 ] [ Alireza ]

خوزه مورینیو ، چهره اش را تغییر داد . مربی رئال مادرید ، موهایش را کوتاه کرده که این قضیه در عکسش در تمرین سه شنبه در برنابئو مشخص است .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/09/futbol/equipos/real_madrid/1328795930_extras_noticia_foton_7_0.jpg

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:23 ] [ Alireza ]

لالیگا بهترین روی کره زمین است . نه تا از ستارگان برتر جهان در این تیم هستند و در کل کره خاکی ، همه خبر دارند که رئال مادرید هفت امتیاز از بارسلونا پیش است . آخرین الکلاسیکو از کالیفرنیا گرفته تا چین از طریق تلویزیون های کافه ها مورد تماشا قرار گرفته است . رئال مادرید با وجود کسب شهرت بارسلونا در سالهای اخیر ، همچنان جایگاه های خود را حفظ کرده است . در واقع راه اندازی نسخه اندونزیایی وبسایت باشگاه نشان می دهد که همچنان پرچم در دستان رئال است . 
فصل گذشته مدرسه ای در فیلیپین ساخته شد که هشتاد کودک که بین ده تا هفده سال سن داشتند ، در آن اسکان یافتند . بدین ترتیب رئال مادرید در پنج قاره ، می تواند سی و پنج هزار کودک را پرورش دهد . کریستیانو ، کاکا ، اوزیل ، کاسیاس و راموس ماموریت هایشان را درون زمین انجام می دهند.

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:2 ] [ Alireza ]

به بهانه 36 گلی که راموس به عنوان یک مدافع در رئال زده ، نگاهی به مدافعان گلزن تاریخ رئال که بالاتر از او هستند می اندازیم .

http://s5.as.com/recorte/20120206dasdaiftb_13/XLCO/Ies/20120206dasdaiftb_13.jpg

سانچیس : اولین بازیش را با گل برتری به اتمام رساند : 40 گل
سانچیس بازی را در خط هافبک آغاز کرد و به مرور سالها ، تبدیل به دفاع وسط شد ، پستی که در 18 فصل حضور در رئال ، بیشترین بازی را در آن داشت . نکته جالب این است که در روز اولین بازیش (4 دسامبر 1983) اولین گلش را هم زد تا خود را به عنوان یک گلزن مطرح کند . در آن بازی رئال با مربیگری دی استفانو با نتیجه 0-1 برنده شد . بعد از آن 39 گل دیگر به عنوان یک مادریدیسمو زد و دومین بازیکن تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی رسمی شد : 710 بازی (فقط رائول با 741 بازی بالاتر از او بود ) . میانگین گلزنی او 0.05 گل در هر بازی بود . بهترین رکوردش در فصل 88-1987 بود که در خط دفاع و هافبک بازی می کرد و در لالیگا نه گل زد . 

روبرتو کارلوس ، موشک سریع : 66 گل
زیر نظر کاپلو در سال 1996 به رئال مادرید آمد و در سومین بازی لالیگایی خود از یکی از مهمترین ویژگی هایش که گلزنی از روی ضربات کاشته بود ، دروازه بنیتو ویامارین از بتیس را گشود . تحقیقات حاکی از آن است که پای چپش به قدرتمند بود و سرعت برخی شوتهایش حتی به 130 کیلومتر بر ساعت هم می رسید . او توانست که در 512 بازی در رئال مادرید ، 66 گل بزند . بازیکن برزیلی به طور متوسط 0.12 گل در هر بازی زد . آخرین گلش برابر رکرتیوو در فصل 07-2006 بود که نقش مهمی در قهرمانی لالیگای آن فصل داشت . به یادماندنی ترین گل او با تیم ملی برزیل در برابر فرانسه بود ه سر و صدای زیادی به پا کرد .

هیرو ، دو گل تا ال پی چی چی ، 127 گل
بازی را در حالی آغاز کرد که مدام بین خطوط هافبک و دفاع جا به جا می شد . به خاطر قدرت بدنی که داشت ، آنتیچ در فصل 92-1991 او را به خط هافبک برد (مربی صربستانی جایش را به لئو بین هاکر داد ) . هیرو در آن فصل 21 گل زد تا فقط دو گل با مانولو ، آقای گل آن فصل فاصله داشته باشد . پس از این که مشخصا دفاع وسط شد ، در 601 بازی در رئال مادرید به رکورد 127 گل رسید (0.21 گل در هر بازی ) . این بازیکن مالاگایی ، چند فصل پنالتی زن اصلی تیم هم بود . او همچنین سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی اسپانیا (29) است که فقط ویا (51) و رائول (44) را بالاتر از خود دارد . بالاتر از مورینتس و تورس (هر دو 27 ) گلزنی کرده است .

پیری ، مهاجمی که مدافع آخر شد : 127 گل
با این که اولین بازیش برابر بارسا (4-1) را در خط حمله به جای پوشکاش که محروم بود انجام داد اما مصدومیت ها باعث شد که پیپی فلیکس روئیز سوارز ملقب به "پیری " به خط هافبک رئال مادرید برود . وقتی که زوکو در سال 1974 بازنشسته شد ، پستش به عقب تر رفت و در شش فصل آخرش در رئال مادرید ، دفاع آخر شد . او 561 بازی انجام داد و 172 گل با رئال مادرید زد (به طور متوسط 0.3 گل در هر بازی ) . در آن شش فصل که دفاع آخر بود 63 گل زد . آماری که با توجه به دفاع وسط بودنش آمار جالبی است . او در تیم ، متخصص زدن ضربات ازاد و پنالتی ها بود که بدین ترتیب فاصله اش را توانست بیشتر کند . جالب این است که در آخرین بازیش در رئال مادرید (می 1980 برابر اتلتیک) هم گلزنی کرد .

[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:36 ] [ Alireza ]

رئال مادرید ، روز پنجشنبه تمریناتش را برای آماده سازی بازی با ختافه ادامه داد که ژابی آلونسو بدون مشکل با گروه تمرین کرد تا مشخص شود از مصدومیتش به طور کامل ریکاوری کرده است . 
بازیکن اهل تولوزا که اخیرا مصدوم شده بود ، سه شنبه و چهارشنبه را با سرعت کند تمرین کرده بود اما امروز در تمرین با 17 بازیکن دیگر تیم اصلی پشت درهای بسته حاضر شد .
وبسایت باشگاه گزارش داد که آربلوا ، راموس ، واران ، آلبیول ، کاروالیو ، کوئنت رائو ، گرانرو ، شاهین ، آلتین توپ ، لاس ، رونالدو ، کاکا ، کایخون ، بنزما ، هیگوائین ، اوزیل ، په په و ژابی ، حاضران در تمرین رئال بودند که تمرینات را به طور جدی پیگیری کردند .
ایکر به همراه آدان و خسوس ، دروازه بان آکادمی زیر نظر سیلوینو لورو ، مربی دروازه بان ها تمرین کردند . دی ماریا و خدیرا نیز به تمرینات ریکاوری پرداختند و مارسلو نیز در حال ریکاوری از مصدومیتش است .

[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:2 ] [ Alireza ]
[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:2 ] [ Alireza ]
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:25 ] [ Alireza ]

بنیاد خیریه رئال مادرید ، سازمانی که رئال مادرید ، پروژه های اجتماعی خود را به واسطه آن انجام می دهد ، کار و بارش را در پرتغال گسترش داده و سه مدرسه دیگر را در این کشور ساخت . 
امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید ، خبر احداث دو مدرسه در ویلا رئال سانتو آنتونیو و فونچال و یکی دیگر در ویلانوا ده گایا را تائید کرد . وی همچنین اعلام کرد که رئال مادرید در مجارستان ، ساخت مدرسه ای را به اتمام رسانده است و سپس نوبت لهستان ، ایتالیا و حالا پرتغال بوده است . رئال در 60 کشور ، 193 مدرسه ساخته که 33 هزار کودک می توانند از آن لذت ببرند .

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:58 ] [ Alireza ]

بازگشت آلتین توپ و کاروالیو به ترکیب ، از نکات قابل توجه ترکیب بازی با ساراگوسا بود . در همان ثانیه 10 ، ایکر مجبور به واکنش نشان دادن و مهار توپ شد . حضور همه جانبه اعضای ساراگوسا در زمین خودی نشان می داد که رئال کار سختی را برای باز کردن قفل خط دفاع حریف دارد . در دقیقه 6 ، اولین موقعیت جدی رئال روی حرکت کریستیانو را بنزما به طرز عجیبی از دست داد . 
اما در دقیقه 10 ، روی اشتباهات مسلم دو مدافع وسط رئال ، لافیتا دوباره همچون فصل قبل در برنابئو گلزنی کرد . آراندا به سادگی از سد کاروالیو گذشت و لافیتا هم به سادگی از مقابل په په شوت زد .
پس از این گل ، رئال سراسر حمله شد . بنزما چند موقعیت دیگر را از دست داد تا نشان دهد که کمی از فرم خارج شده است . در دقیقه 25 ، همکاری اوزیل و کاکا با شوت سرکش بازیکن برزیلی همراه بود که نتیجه ای در بر نداشت . چهار دقیقه بعد ، پاس عالی مارسلو در موقعیتی عالی به کاکا رسید که بازیساز برزیلی خیلی بد این فرصت را به باد داد.
بالاخره پس از حملات مداوم ، در دقیقه 31 روی پاس دقیق و فوق العاده کاروالیو ، کاکا پشت مدافعان ساراگوسا صاحب توپ شد و با تکنیک و کیفیت لازم ، گلزنی کرد . بازی بسته و سراسر تدافعی تیم مانولو خیمنز باعث شده بود که کار کاملا یک طرفه شود . رئال مادرید سعی می کرد که با ارسال از جناحین ، توانایی های فردی و شوت از راه دور ، قفل این دفاع بسته را باز کند اما تا پایان نیمه اول ثمره ای نداشت تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند .
رئال نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد . در همان آغاز کار ، ایتورالده یک پنالتی را روی کاکا نگرفت و دو دقیقه بعد ، روی پاس عرضی اوزیل از جناح راست ، این رونالدو بود که در محوطه جریمه ساراگوسا توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیاندازد . همکاری گرانرو و بنزما با اوزیل در این صحنه قابل تحسین بود.
در دقیقه 54 ، همکاری خوب اوزیل و کریستیانو ثمره ای در بر نداشت چرا که توپشان به کاکا نرسید . یک دقیقه بعد ، روی یک حرکت زیبای دیگر ، رئال مادرید به گل رسید . گرانرو کار را شروع کرد ، کاکا به اوزیل پاس داد و بازیکن آلمانی با یک شوت محکم با پای چپ ، دروازه حریف را گشود .
ساراگوسا که می دید چیزی برای از دست دادن ندارد ، بالاخره دست از دفاع برداشت و کمی جلو کشید و همین باعث شد که مورینیو احتیاط کند و کاکا و ژابی را با لاس و کایخون تعویض کند . لافیتا و هلدر پوستیگا در دقایق 68 و 70 دو موقعیت طلایی را با بی دقتی و هنر ایکر از دست دادند تا کاپیتان در شبی که با خنتو برابری می کند ، نشان دهد که همچنان دود از کنده بلند می شود .
رئال مادرید در بیست دقیقه پایانی سعی کرد که بازی را کنترل کند و با حفظ نتیجه ، فاصله خود با بارسلونا را حفظ کند تا فشار روی این تیم برای بازی با ویارئال به حداکثر برسد . 
در مجموع ، پس از بازی سخت نیوکمپ ، تیم توانست که از این بازی سربلند بیرون بیاید . گلزنی کریستیانو و کاکا ، دو برنده اسبق توپ طلای فوتبال جهان و اوزیل ، ستاره آینده داری که با این روند به زودی توپ طلایی خواهد شد ، از مهمترین نکات این بازی سخت بود .

رئال مادرید 3-1 ساراگوسا
آمار بازی : 
شوت : 15-8 / شوت به چارچوب : 5-3 / کرنر : 3-4 / آفساید : 1-4 / مالکیت توپ : 66-36

[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:45 ] [ Alireza ]

 

 په په که حالا تبدیل به یکی از بازیکنان منفور در بارسلونا شده است ، در تابستان 2007 از بازیکنانی بود که بارسا دوست داشت بخرد . ال موندو دپورتیوو فاش کرد که رایکارد از باشگاهش خواسته بود تا این مدافع پرتغالی را بخرد اما در نهایت مدیر ورزشی وقت بارسلونا خواستار خرید میلیتو شده بود . اما تفاوت عملکرد این دو بازیکن ، کاملا نشان می دهد که رئال مادرید خرید موفق تری داشته و با این که بیشتر خرج کرد ، صاحب یکی از بهترین مدافعان اروپا شد .

مدافع رئال مادرید ، در لیست خرید تابستان 2007 بارسا قرار گرفته بود . په په در کنار میلیتو و چیوو ، گزینه های بارسا برای خط دفاع بودند اما قیمت 30 میلیونی که پورتو روی مدافع فعلی رئال گذشته بود باعث شد که بارسا پا پس بکشد و 16 میلیون یورو برای گابی میلیتویی بدهد که مدام در مصدومیت غلت می زد .
په په با وجود انتفادات به خاطر رفتارش درون زمین ، روز به روز اثبات کرد که یکی از بهترین مدافعان جهان است . سرسختی ، جایگیری ، سرعت و قدرت بدنی او از او یک دفاع وسط درجه یک ساخته است . حالا که پویول سنش بالا رفته ، بی تردید بارسایی ها بدشان نمی آمد در همان زمان می توانستند صاحب چنین مدافعی شوند .

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:28 ] [ Alireza ]

آیتور کارانکا ، در کنفرانس مطبوعاتی به جای خوزه مورینیو حاضر شد . باشگاه از قبل اعلام کرده بود که مربی پرتغالی ، دستیارش را به جای خودش مقابل مطبوعات می فرستد . این اولین باری بود که در سال جدید ، کارانکا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می شد ، آخرین بار در بازی لالیگا در برنابئو برابر بارسلونا بود .
حضور کارانکا کوتاه بود . او در مورد جنجالهای اکلالسیکوی کوپای اخیر در نیوکمپ صحبت نکرد . او در مورد مسئله برخورد مورینیو با تیکسیرا در پارکینگ صحبت نکرد . تنها در مورد ویدئوی لو رفته از ژاوی بود که گفته بود :" رئال مادرید ، جنبه باختن ندارد . " کارانکا گفت :" رئال مادرید همیشه به بردن عادت داشته است ، نه باختن . هر کسی مسئول گفته های خودش است . من در این جا نیستم تا در مورد حرفهای بقیه نظر بدهم . "
در مورد شرایط بازیکنان پس از بازی با بارسلونا گفت :" تیم ، تصویر فوق العاده ای از خود ارائه داد . باید به آن پایبند باشیم و آماده بازی بعدی با ساراگوسا شویم که بازی مشکلی است . پارسال در برنابئو ما را آزار دادند . "
در مورد هو شدن مورینیو برابر اتلتیک گفت :" مهم این است که هواداران با بازیکنان چه برخوردی داشته باشند . مورینیو هم اعتقاد دارد که این بازیکنان هستند که باید کارشان را انجام دهند . " در مورد احتمال رفتن مربی پرتغالی در تابستان گفت :" او هر روز تلاش می کند ، همیشه با انگیزه حضور در بازی بعدی .

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:23 ] [ Alireza ]

نوری شاهین همچنان نامش در بازار نقل و انتقالات مطرح است . در شهر میلان پس از صبحت از تمایل اینتر ، حالا نوبت آث میلان است که به این بازیکن همیشه مصدوم ترکیه ای ابراز تمایل کند .
کالچیونیوز گزارش داده که میلان به این هافبک رئال مادردی علاقمند شده است . آنها به توانایی های بازیکن ترکیه ای اعتماد دارند و می خواهند با حضورش جان تازه ای به خط هافبکشان ببخشند . رئال این بازیکن را با 10 میلیون از دورتموند خریده و میلان می خواهد او را به طور قرضی بخرد .

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ Alireza ]

آسوشیتدپرس، گنجاندن په په در دیدار برگشت یک چهارم پایانی کوپا دل ری در نیوکمپ مشخص نبود. مدافع پرتغالی در دیدار روز یکشنبه مقابل آتلتیک بیلبائو به علت مصدومیت غایب بود. اما مورینیو په په را در ترکیب تیم قرار داده است.

په په از برخورد غیر عمدی خود با مسی در دیدار هفته گذشته که با نتیجه دو به یک به نفع بارسلونا پایان یافت از مسی عذرخواهی کرده است.

مورینیو همچنین ریکاردو کاروالیو را در ترکیب 21 نفره خود قرار داده است. آنخل دی ماریا و سامی خدیرا به علت مصدومیت حضور نخواهند داشت.

رئال مادرید در 9 دیدار مقابل بارسلونا از سال 2010 که مورینیو به این تیم پیوست فقط یک پیروزی داشته است.

[ پنج شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:55 ] [ ]
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:12 ] [ Alireza ]

خوزه مورینیو ، لیست تیمش برای بازی برگشت مرحله یک چهارم کوپا دل ری برابر بارسلونا را پس از تمرین فردا در والدبباس اعلام می کند . رئال مادرید فردا صبح پشت درهای بسته تمرین می کند و سپس راهی کاتالونیا خواهد شد .
امروز ، رئال مادرید تمرینات آماده سازی برای الکلاسیکو را پیگیری کرد که در آن 24 بازیکن به سه دسته تقسیم شدند . دسته اول شامل دوازده بازیکنی بود که با جدیت بیشتری تمرین کردند : آلتین توپ ، آلبیول ، کاروالیو ، شاهین ، کایخون ، هیگوائین و کوئنت رائو از تیم اصلی و پارلا ، پایا ، دنی سوارز ، کمال و سنیه از آکادمی
دسته دوم که زیر نظر روی فاریا تمرین کردند ، شامل سرجیو راموسی بود که دیروز با اجازه باشگاه در تمرین حضور پیدا نکرده بود . آربلوا ، واران ، مارلسو ، ژابی ، اوزیل ، کاکا ، کریستیانو و بنزما هم دیگر نفرات بودند .
کاسیاس ، آدان و خسوس ، دروازه بان های تیم هم تمریناتشان را زیر نظر سیلوینو لورو پیگیری کردند . خدیرا و  آنخلیتو هم به ریکاوری پرداختند . گرانرو ، په په و لاس هم به تمرینات ویژه درون زمین ادامه دادند .

[ سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:44 ] [ Alireza ]

 

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید که از حذف تیمش از جام پادشاهی به شدت در هراس است با حضور در رختکن تیم فوتبالش پیش از ورود مورینیو به اتاق از راموس خواست تا از مربی تیم عذرخواهی کند.
 حضور سرزده پرس باعث خوشحالی بازیکنان رئال مادرید شد و همه بازیکنان با ایجاد حلقه اتحاد برای پیروزی در نیوکمپ هم قسم شدند.
 تحقق این آرزو تا حدود زیادی غیرممکن به نظر می‌رسد و بعید است که گواردیولا و مردانش اسیر افزایش روحیه مادریدی‌ها شوند.
 پرس از راموس خواسته تا با عذرخواهی از مورینیو با سایر بازیکنان نیز صحبت کند و مراقب انسجام خط دفاعی باشد.
 پیش از این مورینیو در کلاس توجیهی و در حضور همه بازیکنان درباره اشتباهات فردی راموس سخن گفته و او را بسیار کم کار توصیف کرده بود.
 دو تیم بارسلونا و رئال مادرید ۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه این هفته در نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

[ پنج شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:48 ] [ ]

کریستیانو رونالدو باز هم به اتلتیک گل زد تا روند خوبش برابر این تیم را بهتر کند . بازیکن پرتغالی در طول بازی ، روی دو پنالتی توانست که دو گل بزند تا شمار گلهایش را به اتلتیک به هفت گل در پنج بازی برساند .
او در آغاز نیمه دوم بازی با اتلتیک به خاطر پنالتی ایتوراسپه روی کاکا ، گل اولش را زد . همچنین گل دومش را هم باز از روی همین نقطه زد تا در لالیگا 23 تایی شود و باز هم از مسی در جدول ال پی چی چی ، پیشی بگیرد .

[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ Alireza ]

رونالدو                                         4     -     1 یورنته

مارسلو

رونالدو (پنالتی)

کایخون


ادامه مطلب
[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 66946
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1