Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                               

رونالدوBall                              1                    -                2                       پویولBall

                                                                                                         اریک آبیدالBall


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 17:57 ] [ Alireza ]

برو حالشو ببر

[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, ] [ 21:48 ] [ Alireza ]

اگر خوزه مورینیو په په را به خط هافبک ببرد ، به تاکتیکی بر می گردد که فصل گذشته با آن ، بارسلونا را در مشتش گرفت . 
مورینیو برای اولین بار په په را در برابر اتلتیک در خط هافبک تست کرد که رئال آن بازی را 3-0 برد . یک هفته بعد په په در بازی لالیگا برابر بارسلونا به خط هافبک برگشت . با این که نتیجه برای رئال خوب نبود (لالیگا به بارسا واگذارد ) اما کار په په در خط هافبک ، تحسین بر انگیز بود . به همین علت این بازیکن در فینال کوپا یا در مستایا ، در خط هافبک قرار گرفت که در محو کردن مسی نقش مهمی داشت . حتی در نیمه اول یک ضربه سر عالی زد که به تیرک دروازه برخورد کرد .
آن روز په په ، 120 دقیقه جنگید تا تیمش قهرمان شود . در بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ ، بازیکن پرتغالی باز هم در این پست قرار گرفت که روی تئاتری که آلوس بازی کرد ، اخراج شد . تا پیش از این صحنه بازی 0-0 بود اما در نهایت با لطف اشتارک ، بارسا آن بازی را برد . په په بازی برگشت را به علت مصدومیت از دست داد .
در این فصل ، رئال و بارسا سه بار برابر هم قرار گرفتند که با دو برد و یک تساوی برابر بارسلونا همراه بوده است . در این سه بازی ، په په در پست اصلی خود در خط دفاع بازی کرده که در دو تایش ، کاروالیو زوجش بوده و در یکی راموس .

[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, ] [ 21:27 ] [ Alireza ]

با توجه به مشکلاتی که در راه خرید نیمار و هازارد وجود دارد ، رئال مادرید دیگر گزینه ها را مد نظر دارد و به گزارش الکونفیدنشال ، لوکاس مورا ، بازیساز سائو پائولو ، یکی از این نفرات است .
مورا که 19 سال دارد یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال برزیل است و برخی او را بهتر از نیمار می دانند . البته سائوپائولو بعید است که به این سادگی ها اجازه رفتن به او بدهد .
این بازیکن مد نظر باشگاه هایی نظیر یونایتد ، سیتی و میلان هم هست که تا 2015 با سائو پائولو قرارداد دارد و قیمتش نزدیک به 30 میلیون یوروست .

[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, ] [ 13:50 ] [ Alireza ]

Real-MallorcaLFPReal-Madrid

                                                             1                  -                 2

                                                     تامر  Ball                           هیگوائین Ball

                                                                                           کایخونBall


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 16:47 ] [ Alireza ]

پس از برد مشکل در زمین مایورکا ، رئال مادرید پس از چهار سال قهرمان نیم فصل شد . آخرین بار مربوط به فصل 08-2007 بود که تیم شوستر در نهایت لالیگا را برد .
در تاریخ لالیگا ، قهرمانی نیم فصل ، تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان داشته است . از 80 فصل برگزاری لالیگا در اسپانیا ، در 43 بار قهرمان نیم فصل اول توانسته که لالیگا را ببرد ، یعنی 53.7 درصد تیمهایی که قهرمان زمستان شده اند ، در ژوئن نیز جام را برده اند .
در مورد رئال مادرید این آمار بیشتر هم هست . رئال مادرید 32 بار قهرمان نیم فصل اول شده که در 22 بار لالیگا را برده است ، یعنی 68.7 درصد . یعنی از هر 10 دفعه ، هفت بار . 
در هشت لالیگای قبلی هر تیمی که قهرمان زمستان شده ، لالیگا را برده است . البته یک استثنا هم وجود داشت : فصل 07-2006 . در آن سال ، بارسلونای رایکارد ، دور رفت را با صدرنشینی به اتمام رساند اما رئال مادرید کاپلو یک بازگشت شگفت انگیز داشت . از 12 هفته آخر ، ده بازی را برد و جام را برد .
در مورد بارسلونا ، هیچ گاه زمانی که قهرمان نیم فصل اول نشده اند ، لالیگا را نبرده اند . رئال مادرید هم هیچ گاه در زمانی که در دور رفت لالیگا بیش از سه امتیاز برتری نسبت به تیم دوم داشته ، نشده که قهرمان نشود .
در طول تاریخ فقط یک تیم در زمانی که در نیم فصل ، با پنج امتیاز یا بیشتر برتری داشته ، قهرمان نشده است . رئال سوسیه داد در فصل 03-2002 که نیم فصل فوق العاده ای داشتند و در سن سباستین بی شکست ماندند اما در نهایت در بازیهای آخر ، صدرنشینی را به رئال مادرید دادند .

[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ Alireza ]

پپ گواردیولا ، مشکل خاصی برای چیدمان ترکیبش برای بازی شنبه با رئال مادرید ندارد و می داند که باید چه کار کند .
مصدومیت ها و محرومیت های اخیر این تیم باعث شده که بتوان ترکیبشان را حدس زد . کیتا که به جام ملت های آفریقا رفته است ، مکسول فروخته شد و پدرو و فونتاس مصدوم هستند و از طرفی آفلای و ویا هم که تا مدتها نمی توان رویشان حساب کرد . 
فونتاس در بازی با اوئساسونا فصل را از دست داد و پدرو نیز باید نزدیک به ده روز از میادین دور باشد ، بدین ترتیب حداقل بازی رفت کوپا را مطمئنا از دست می دهد . بدین ترتیب شاید کوئنکا مجددا فرصت فیکس شدن در تیم اصلی بارسا را بدست آورد . 
گواردیولا در حال حاضر فقط 15 بازیکن سالم دارد که البته هفت تا از آنها در تیم قهرمان جام جهانی بودند و بهترین بازیکن سال گذشته فوتبال جهان را دارند . آدریانو ، تیاگو و ماسکرانو هم در کنار والدس روی نیمکت می نشینند و بقیه بازی می کنند .
گواردیولا در حالی که منتظر بازگشت کیتا و پدروست ، بیشتر باید به آکادمی اطمینان کند . کوئنکا ، سرجی روبرتو ، تیو و مونتویا بازیکنانی هستند که او می تواند مورد استفاده قرار دهد .

[ شنبه 24 دی 1390برچسب:, ] [ 18:12 ] [ Alireza ]

REAL MADRID

REALMADRID4.LOXBLOG.COM


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 10:49 ] [ Alireza ]

کاسیاس ، آلوس ، پیکه ، راموس ، ویدیچ ، ژابی ، ژاوی ، اینیستا ، رونالدو ، مسی و رونی .

[ سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, ] [ 7:10 ] [ Alireza ]

دیشب در زوریخ در بین نامزدهای دریافت توپ طلا مسی و رونالدو به ترتیب اول و دوم و ژاوی هرناندز سوم شدند.این در حالی است که چهار رئالی در بین تیم برتر فیفا قرار دارند(راموس-ژابی-رونالدو-کاسیساس)

Messi: I’m very proudMessi, Sawa crowned at glittering Gala

[ سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, ] [ 7:0 ] [ Alireza ]

 marca_as

نگاهی به سر تیتر روزنامه های چاپ امروز اسپانیا که بعد از پیروزی 3-0 در  بازی با آژاکس به تمجید از تیم و کاکا پرداخته اند خواهیم داشت.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, ] [ 15:24 ] [ Alireza ]

 

رئال مادرید 5 - 1 گرانادا

بنزما  19          ریکو 22

راموس34

هیگوائین47

بنزما50

رونالدو 89


ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 9:4 ] [ Alireza ]

کاروانی که با انگیزه فراوان از گرانادا راهی مادرید شده ، امیدوار به یک سورپرایز در برنابئوست . اگر تیم فابری بتواند در برنابئو دست به شگفتی سازی بزند ، کسانی که روی برد گرانادا شرط بندی کرده اند ، حسابی درآمد پیدا خواهند کرد . در واقع شانس برد گرانادا ، 1 به 30 است که رقم قابل توجهی است . یعنی اگر یک نفر روی برد گرانادا 20 یورو شرط ببندد ، در صورت نتیجه گرفتن ، 600 یورو سود می کند .
طبیعتا شانس رئال برای برد بیشتر است . شانس برد تیم مورینیو ، 1 بع 1.06 است و شانس تساوی 1 به 13 . رئال مادرید به جز بازی با بارسلونا ، همه بازیهای خانگی خود را در این فصل برده است . شانس برد 3-0 رئال در بازی امشب ، 1 به 6 است ، برد 4-0 ، 1 به 6.5 و برد 2-0 ، 1 به 7.

[ شنبه 17 دی 1390برچسب:, ] [ 19:18 ] [ Alireza ]

روبرتو ، دروازه بان باتجربه گرانادا ، امشب باید در برنابئو کار سختی مقابل مهاجمان رئال داشته باشد . 
تیم چطور به برنابئو می آید ؟
با انگیزه هستیم . پس از پیروزی برابر لوانته ، با آرامش به تعطیلات رفتیم . در برنابئو با تواضع حاضر خواهیم شد و همه تلاشمان را خواهیم کرد . 

برای چه بازی میکنید ؟
فقط سه امتیاز . این بازی خاص است چرا که رئال مادرید تیم بزرگی است ، بهترین در سالهای اخیر به خاطر جدیتی که دارد . 

به عنوان یک دروازه بان ، برای این بازی تمرینات خاصی داشتی ؟
نه ، مثل همیشه . نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردیم تا سعی کنیم که از توانایی هایمان بهترین بهره را ببریم .
اوساسونا ، تیم سابقت در این جا حسابی آسیب دید .
اگر بخوابی ، رئال مادرید نابودت می کند . آنها اسلحه های مهلکی دارند . طوفانی حمله می کنند . حواست پرت شود در عرض ده دقیقه ، چهار گل می خوری .

بازی کردن در برنابئو چه حسی دارد ؟
زمین خاصی است چرا که عظمت خاصی دارد . البته زمانی که بازی شروع شود ، همه چیز را فراموش می کنی .

و مورینیو ؟
مربی بزرگی است که تحسینش می کنم .

چقدر شانس به تیمت می دهی ؟
باید عالی باشیم ، کمی شانس داشته باشیم و حریف در روز خوبش نباشد .

[ شنبه 17 دی 1390برچسب:, ] [ 16:13 ] [ Alireza ]

شبیه معتادان الکلی شدیم که به جز الکل چیزی دیگری بیقراری هایمان را تسکین نمیدهد.خوشبختانه سال آینده در سردی کریسمس هم بازیها برگزار میشود و نیازی به دیدن جزایر مالدیو نداریم.مقابل تیمی ایستادیم که خاطرات زیادی نه از خود باشگاه که از بازیکنان و مربی اش داریم.مهندسی که رکورد امتیازات را زد اما قربانی بزرگی رئال شد.دیمیکیلیسی که در مونیخ مرا به خانه فرستاد و ون گلی که شعور هواداران مادرید را باز هم نشان داد.گرچه دو گل از تیمی که در ورزشگاه خودشان چهار بر صفر برده بودیم،عقب بودیم اما از خردسال ترین تا پیرترین هوادار به افتخارش کف زد.افتخاری که نصیب رونالدینهو و دل پیرو هم شده بود در موقعیتی مشابه. 


ادامه مطلب
[ جمعه 16 دی 1390برچسب:, ] [ 9:46 ] [ Alireza ]
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, ] [ 18:9 ] [ Alireza ]

بدل کریستیانو رونالدو در روستای نودشه در کرمانشاه

[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, ] [ 13:55 ] [ Alireza ]
[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ Alireza ]
[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 18:38 ] [ Alireza ]
[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, ] [ 18:13 ] [ Alireza ]

رئال مادرید - پونفرادینا

 

 

 

 

 


 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ] [ 13:53 ] [ Alireza ]

کهکشاني هاي 1 رو يادتونه 2 تا قهرماني اروپا تو سال‌های 2000 (رئال مادرید 3 - والنسیا صفر) و 2002 (رئال مادرید 2 - لورکوزن 1) و فصل هاي 2001، 2003، 2007 و 2008 نیز قهرمانی لالیگا؛ اون موقع هواداران رئال با طعنه به بارسلونای افت كرده نگاه مي کردند که طي اين بازه 8 ساله که رئال مادريد توي اروپا و جهان آقايي مي کرد در حالي که بارسلونا از سال 2000 تا 2008 تو همه تورنومنت ها فقط 3 قهرماني داشتند، و در حالي که رئال مادريد که سبک بازيش مرجع فوتبال جهان بود و توي اون سال ها رئال مادريد زبانزد همه محافل فوتبالي بود ، بارسلونا نه غروري داشت و نه سبکي که زبانزد همه باشه...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ] [ 13:37 ] [ Alireza ]

 افتخارات باشگاه

رئال مادرید با کسب ۵۸ جام در اسپانیا، موفق‌ترین تیم در تاریخ این کشور است. همچنین با کسب ۱۵ جام بین المللی، در جمع پر افتخار ترین تیم ها در دنیا قرار گرفته.  در ۲۳ دسامبر ۲۰۰۰ نیز باشگاه از طرف فیفا، به عنوان موفق‌ترین تیم قرن بیستم انتخاب شد.رئال مادرید همچنین نشان لیاقت و شایستگی را از فیفا دریافت کرده‌ است.باشگاه رئال مادرید در مجموع موفق به کسب ۷۳ عنوان رسمی شده است.

رئال مادرید با کسب ۳۱ عنوان قهرمانی (تا فصل ۰۸-۲۰۰۷) رکوردار تعداد قهرمانی در لیگ اسپانیا است. همچنین دوبار و در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۵ و ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ ۵ بار متوالی قهرمان لیگ اسپانیا شدند که در این مورد نیز رکوردار هستند. همچنین اعضای این تیم از ۱۷ فوریه ۱۹۵۷ تا ۷ مارس ۱۹۶۵، در ۱۲۷ بازی رسمی شکست نخوردند که در لالیگا یک رکورد دست نیافتنی به حساب می آید.
رئال مادرید با ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و با ۲۱ بار حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، رکوردار است. رائول نیز با ۶۶ گل زده در ۶۸ بازی، دارای بیشترین گل زده در تاریخ این رقابت‌هاست که همگی آنها را با لباس رئال مادرید به ثمر رسانده‌است. رئال مادرید همچنین دارای رکورد ۱۵ حضور متوالی در رقابت‌های جام اروپایی هستند که از ۱۹۵۶ آغاز شد و تا ۱۹۷۰ ادامه داشت.
 
جایزه برترین باشگاه قرن

نه جام اروپایی کسب شده در موزه برنابئو

نمایی از جام های کسب شده باشگاه در موزه برنابئو

افتخارت باشگاه
 
 
La Liga (31)
La Liga (31) 1932  1933  1954  1955  1957  1958  1961  1962  1963  1964  1965  1967  1968  1969  1972  1975  1976  1978  1979  1980  1986  1987  1988  1989  1990  1995  1997  2001  2003  2007  2008  

    
Copa del Rey (18)
Copa del Rey (18) 1905  1906  1907  1908  1917  1934  1936  1946  1947  1962  1970  1974  1975  1980  1982  1989  1993  2011  

 

 

 

 


.
    
European Cup (9)
European Cup (9) 1956  1957  1958  1959  1960  1966  1998  2000  2002  

 

 



European Super Cup (1)
European Super Cup (1) 2002  


UEFA Cup (2)
UEFA Cup (2) 1985  1986  


League Cup (1)
League Cup (1) 1984  



Intercontinental Cup (3)
Intercontinental Cup (3) 1960  1998  2002  


Latin Cup (2)
Latin Cup (2) 1955  1957  


Small World Cup (2)
Small World Cup (2) 1952  1956  


Mancomunado Trophy (5)
Mancomunado Trophy (5) 1932  1933  1934  1935  1936  


Regional Championship (18)
Regional Championship (18) 1904  1905  1906  1907  1908  1913  1916  1917  1918  1920  1922  1923  1924  1926  1927  1929  1930  1931  

[ یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, ] [ 12:36 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 67052
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1